Otly: Een veilig financieel ecosysteem voor kinderen E-banking app voor kinderen, waarmee ze zakgeld ontvangen, sparen en online aankopen doen. Lees meer Lees meer
Smell of Data Bijdrage aan een grotere bewustwording van het gevaar van datalekken door hier een geur aan toe te voegen: de smell of data. Lees meer Lees meer
Bomberbot Create (CodeSpeer) Educatieve game engine gericht op creatieve zelfexpressie en sociale interactie voor kinderen als vervolg op Bomberbot (waarin de basics van programmeren worden geleerd). Lees meer Lees meer
MEDIAGAMES Ontwikkeling van een blended leeromgeving voor justitiële jeugdinrichtingen. Lees meer Lees meer
Gamgee Gamgee leert kinderen (9-12 jaar) én ouders veilig internetten door middel van digitale lessen en internetfilter. Lees meer Lees meer
Louche apparaten Wat als slimme apparaten ons discrimineren? Bijdrage aan het debat over de impact van IoT. Lees meer Lees meer
Skills Dojo App voor kinderen (6 t/m 8 jaar) om zelfstandig de skills van de toekomst te leren. Lees meer Lees meer
Waarom weet mijn koelkast dat ik jarig ben? Campagne en expositie Dutch Design Week om consumenten bewuster te maken over Internet of Things. Lees meer Lees meer
Een slimme burger redt zichzelf met OnsBlok Doe-het-zelf pakket voor het bouwen van slimme toepassingen voor je buurt. Lees meer Lees meer