Grensverleggende projecten op het snijvlak van technologie en samenleving

  • otly_440x440

    Otly: Een veilig financieel ecosysteem voor kinderen

    E-banking app voor kinderen, waarmee ze zakgeld ontvangen, sparen en online aankopen doen.

    Lees meer
  • smell+of+data_440x440

    Smell of Data

    Bijdrage aan een grotere bewustwording van het gevaar van datalekken door hier een geur aan toe te voegen: de smell of data.

    Lees meer
  • codespeer_440x440

    Bomberbot Create (CodeSpeer)

    Educatieve game engine gericht op creatieve zelfexpressie en sociale interactie voor kinderen als vervolg op Bomberbot (waarin de basics van programmeren worden geleerd).

    Lees meer
  • mediagames_440x440

    MEDIAGAMES

    Ontwikkeling van een blended leeromgeving voor justitiële jeugdinrichtingen.

    Lees meer
  • Gamgee_440x440

    Gamgee

    Gamgee leert kinderen (9-12 jaar) én ouders veilig internetten door middel van digitale lessen en internetfilter.

    Lees meer
  • loucheapparaten_440x440

    Louche apparaten

    Wat als slimme apparaten ons discrimineren? Bijdrage aan het debat over de impact van IoT.

    Lees meer
  • hackyourfuture_440x440

    HackYourFuture

    Programmeeropleiding voor vluchtelingen

    Lees meer
  • SkillsDojo_440x440

    Skills Dojo

    App voor kinderen (6 t/m 8 jaar) om zelfstandig de skills van de toekomst te leren.

    Lees meer
  • Koelkast_440x440

    Waarom weet mijn koelkast dat ik jarig ben?

    Campagne en expositie Dutch Design Week om consumenten bewuster te maken over Internet of Things.

    Lees meer
  • OnsBlok_440x440

    Een slimme burger redt zichzelf met OnsBlok

    Doe-het-zelf pakket voor het bouwen van slimme toepassingen voor je buurt.

    Lees meer